Appel fra Folkebevægelsen mod EU – Liste N

“Kære Medlemmer af Folkebevægelsen på Sydfyn.

Som I alle ved, så skal vi sætte alle sejl til for at hjælpes med at få et godt valg til liste N.

En del af jer har allerede meldt, at I på en eller anden måde er ude af stand til at støtte vores arbejde, udover den gode ting at være betalende medlemmer, men alle jer andre vær søde at kikke på vores aktiviteter, der er skrevet ind i Enhedslisten Svendborgs kalender, og se om der ikke er en mulighed for jer til at deltage aktivt.

Skulle der være nogen af jer der kunne tænke sig at være valgtilforordnet så kontakt venligst Lisbeth inden Påske med navn, adresse og CPR-nummer på [email protected] eller tilmeld jer her.

Vi mangler personer i Skårup, Egense, Thurø, Ollerup, nordre, østre og byen.

Det er en spændende og sjov oplevelse at være tæt på valget og samarbejde med de andre partier. Vi bliver beværtet med god mad og drikke gennem dagen og er med til den endelige optælling.

Øvrige aktiviteter
Kunne du tænke dig at deltage i:

-husstandsomdeling af valgaviser

-gade/torv/foran butikker: uddeling af materiale

så tilmeld dig på [email protected]

-klistre plakater: tilmeld dig på [email protected]

Der er Valgcafé fra tirsdag 22-4-14 og hver tirsdag og torsdag frem til valget kl. 16-18 i lokalerne, Møllergade 105.

Her kan du kigge ind, hente valgaviser og give en hånd med på anden viis.

Særligt bedes I bemærke, at der afholdes Fynsk vælgermøde den 28. april kl. 19, AOF, Vestergade 23, Svendborg.

Mød vores spidskandidat Rina Ronja Kari i duel med SF: Tonni Hansen, Radikale Venstre: Kristina Siig, Socialdemokratiet: Christel Schaldemose.

SUF, SFU, Radikal Ungdom og DSU er til stede med bod.

Arr.: Folkebevægelsens Fyns komité/Enhedslisten region Syddanmark, SF storkreds Fyn, Radikale storkreds Fyn, Socialdemokratiet valgkreds Svendborg-Langeland.

Og endelig er der kaffemøde hos Gyvel, Søkildevej 3, Svendborg, d. 22. april kl. 19.

Hvor vi fordeler materialer og andre arbejdsområder, der kan løses i flok eller individuelt.

På Glædeligt gensyn Gyvel, Lisbeth og Karin A.”