Pressemeddelelse: Enhedslisten Svendborg har afholdt generalforsamling.

D. 15.3.2014 holdt Enhedslisten Svendborg generalforsamling.
Det forgangne år blev gennemgået i forhold til politiske resultater, opfyldte mål og økonomi, og de kunne med glæde konstatere, at et forrygende kommunal- og regionsvalg med større indflydelse for Enhedslistens politik har betydet, at afdelingens kunne fremlægge en yderst positiv status for kassebeholdningen, der bl.a. vil være en stor hjælp til det snart forestående valg til Europa-parlamentet.

Derudover blev der nedsat et nyt Arbejdsudvalg, hvor der bl.a. vil blive arbejdet på en forbedret formidlingsstrategi i kommunikationen med vores medlemmer, startet medlemsudflugter og planlagt sociale arrangementer samt fundet nye veje, der kan inkludere flere medlemmer i det politiske arbejde.

I den forbindelse vil afdelingen gerne sige tak til Lisbeth Pieszak, der i 15 år har knoklet for afdelingen og desværre trådte af som kasserer. Den post vil indtil næste generalforsamling blive varetaget af Peter Nansen. Marianne M. Rosengren Pacarada vil i samme periode forsøge at løfte opgaven som kontaktperson efter Jens Erik Laulund Skotte, der trådte tilbage tidligere på året.

Nyvalgte medlemmer af Arbejdsudvalget for det næste år er:
Niels Dragsted
Steen Mikkelsen
Peter Nansen (kasserer)
Marianne M. Rosengren Pacarada (kontaktperson)
samt et medlem af byrådsgruppen, der indtræder i rotation.

Vi vil gerne takke alle for et godt år, og vi ser frem til endnu et år, hvor vi i fællesskab med jer vil forsøge at løfte det ansvar, som I har givet os mandat til.

Enhedslisten Svendborg